Reklamační řízení a odstoupení od kupní smlouvy probíhá dle platných obchodních podmínek, platných od 01.01.2014, které najdete na úvodní straně internetového obchodu. V případě, že jste nuceni výrobek reklamovat nebo se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, kontaktujte nás prosím elektronicky, písemně, nebo telefonicky.  

  

Převzetí zásilky a reklamace

Zásilku doručenou dopravcem doporučujeme před převzetím důkladně zkontrolovat. V případě, že je zboží na první pohled poškozeno, sepište reklamační zápis. Zde uveďte místo poškození (např. poškozené hrany boku skříně, díl č.2 – viz návod). Pokud budete chtít reklamovat zboží zjevně poškozené přepravou a nebude vystaven Zápis o škodě, nebudeme moci takovouto reklamaci přijmout. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Pokud zjistíte po rozbalení nepoškozeného obalu výrobní vadu co nejdříve nás kontaktujte Poškozené nebo chybějící zboží se budeme snažit dodat v co nejkratším termínu. Dodavatel má lhůtu 30 dnů na vyřízení. Reklamaci zasílejte na profidum@seznam.cz , nebo telefonicky 604 736 807.            

 

Záruka

 Záruční doba je podle zákona stanovena v délce 24 měsíců. Doba začíná běžet datumem převzetí. U některých výrobků může být doba prodloužena dle pravidel výrobce, popř. dovozce. Záruka se nevztahuje na zboží opotřebené běžným používáním, poškozené neodborným zacházením, nebo neodbornou montáží. Místem uplatnění záruky je sklad nebo prodejna prodávajícího, nebo servisního střediska. Adresu Vám sdělíme po obdržení Vaší reklamace.