Elektrocentrála Honda EU 22i

Kód: PK 9566 / Výrobce: Honda

42 990 Kč 35 528.93 Kč
skladem DOPRAVA ZDARMA

Možnost dodání produktu:

Popis produktu

Přenosná profesionální elektrocentrála Honda EU 22i

Lehká elektrocentrála střídavého napětí EU 22iT má maximální výkon 2200  VA. Systém zapalování tranzistorové bezkontaktní, chlazení nucené vzduchem, pracovní otáčky motoru 2.800 - 4.500 ot.min-1.

Kemping, karavaning, jachting, zahrada a domácnost, cestovatelé a sportovci,  alpinisté a speleologové, řemeslníci, pojízdné autodílny, záchranné složky,  měřící vozy, filmování a fotografování, kancelář, osvětlení,  výpočetní technika atd. To jsou oblasti možného použití lehké, tiché a úsporné  elektrocentrály EU22i s vynikající kvalitou výstupního napětí. Nízká hmotnost a  kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku,  která umožnila "kufříku", vážícímu cca 21 kg produkovat 230V / 50Hz v té  nejvyšší možné kvalitě a výkonu 2,2 KW. Produkované elektrické napětí je stejně  kvalitní nebo mnohdy ještě kvalitnější než je k dispozici ve veřejných  rozvodných sítích. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě např. při  zahradních slavnostech nebo v místech jako jsou autokempingy, vodní plochy nebo  všude tam, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost.

Lehká kufříková elektrocentrála EU 22: model, jednofázové  elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie  invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor  malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní  křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky.  Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor  řady GX 120 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do  líbivého designu odhlučněné kapotáže.

Od vrtačky k zahradní párty

Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová  elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a  kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení  malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí,  monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s  velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a  nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen,  opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v  terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v  dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé  soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných  silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na  pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou  řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v  závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje  spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost  elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné  napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je  nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání  elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na  ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou  zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku  pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená)  a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a  přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE.  Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou  plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru,  počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné  zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála  splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je  opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti  úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě  přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná  kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde  k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále  běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika  vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící  jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který  elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte  spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály.  Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické  elektrocentrály EU22i a zdvojnásobit tak možný napájecí  výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná  nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od  motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a  práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je  zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového  motoru.

                                                

Technické specifikaceEU 22i
StartováníRuční
Elektrický výstup230V / 50Hz
Maximální výkon (VA)2200
Technologie regulace el.výstupuInvertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Stejnosměrný výstup12V / 8,3A
Objem palivové nádrže (litrů)3,6
Model motoruGXR 120
Suchá hmotnost (kg)21,1
Třída krytíIP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A)90
Systém zapalováníTranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm)60 x 43
Typ elektrocentrályJednofázová
ChlazeníNucené vzduchem
Jmenovitý proud (A)7,8
Jmenovitá frekvence (Hz)50
Jmenovité napětí (V)230
Jmenovitý výkon (VA)1800
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)509 x 290 x 425
Zdvihový objem (cm3)121
Objem olejové náplně (litrů)0,44
Typ motoru4-taktní jednoválec s rozvodem OHC
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)2.800 - 4.500

ZÁRUKA 5 LET

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let. Prodloužení  záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou  stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v  Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu  pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné  předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného  servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní  knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je  umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby  trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka  je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního  materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou  hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu  HONDA, který prohlídku provádí.

PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn.  Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby  si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou  špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního  provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací  technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla,  ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové  profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech  minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém  spektru nabídky motorových strojů.

ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní  požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany  před případným zasažením elektrickým proudem.  Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně  a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného  přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se  odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno  červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového  panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud  podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

SOUBĚŽNÝ PROVOZ DVOU ELEKTROCENTRÁL

Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného  provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím  speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit  dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického  výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího  spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat  samostatně.

ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném  nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo  k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály  na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu vibrací od motoru na nosný rám elektrocentrály.  Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost  od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné  elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, kterédodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

ODHLUČNĚNÍ

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití  elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti  využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné  kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče  výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným  tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i  efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným  tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.

INVERTOR

Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost  napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru  a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová  technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu  s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních  elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých  elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou  elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické  přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně  odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.

ECO-THROTTLE™

Jedná se o systém, který automaticky upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení s cílem dosáhnout optimálního chodu vzhledem k  zátěži, úspoře paliva, snížení hlučnosti, udržení max. výkonu a  prodloužení životnosti motoru. Systém pracuje na principu okamžité rekce na odběr el. proudu. Tzn. např. řemeslník pracuje s vrtačkou tak, že střídavě vrtá a potom šroubuje a zase vrtá a potom šroubuje. Tak se opakuje. Namísto toho, aby elektrocentrála běžela nepřetržitě  na plný výkon i v době šroubování, kdy není žádný odběr, tak si  automaticky upraví otáčky motoru do volnoběhu a šetří se tím jak  elektrocentrála, tak i palivo. Navíc elektrocentrála nepřetržitě  monitoruje velikost odběru el. proudu a dle toho optimálně dávkuje  otáčky motoru. Elektrocentrála tak pracuje vždy v optimálním režimu  a nedochází k nadměrnému opotřebování, hlučnosti a spotřebě paliva.

OIL ALERT™

Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru  v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané  úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v  motoru dle pokynů v návodu k obsluze.

PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost  dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto  jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM,  které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení  a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování  mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistitautonomii chodu až na 20 hodin.



Dotaz k produktu

Produkt*
Jméno a příjmení* E-mail*
Váš dotaz*

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

Přihlásit se k odběru novinek

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

© ARSYLINE 2024
Upozornění
Zavřít
Zboží bylo úspěšně přidáno do košíku
0s DPH

V košíku máte zboží v celkové hodnotě 0 Kč s DPH

Pokračovat v nákupu Zobrazit košík